Zdjęcia z terenu
Sierpień 2024 - ⇅
Lipiec 2024 - ⇅

506+500 JP początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, puszczenie docelowego ruchu w dniu 26.07.2024 r.

507+750 JP wykonana w-wa SMA 8, bariery ochronne, sygnalizacja świetlna oraz wykonane oznakowania z DOR

506+500 JP początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, wykonywana w-wa SMA 8, wykonane oznakowania z DOR oraz bariery ochronne

511+600 JL koniec przebudowy, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL odc. JL ułożona w-wa ścieralna, wykonane oznakowania z DOR

511+250 JL wykonana ścieralna AC 11S, ściek monolityczny oraz wykonane bariery drogowe i oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

511+000 JL wykonana ścieralna AC 11 S, ściek monolityczny oraz wykonane bariery drogowe i oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

510+750 JL tymczasowy ruch dwukierunkowy, wykonana w-wa ścieralna AC 11 S, bariery ochronne oraz oznakowania z DOR

510+250 JL wykonana w-wa AC 11 S, bariery ochronne oraz oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

510+000 JL wykonana w-wa AC 11 S, bariery ochronne oraz oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

509+750 JL wykonana AC 11 S, bariery ochronne oraz oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

509+500 JL tymczasowy ruch dwukierunkowy, wykonana w-wa AC 11 S oraz bariery ochronne i oznakowania z DOR

509+000 JL wykonana w-wa AC 11 S, bariery ochronne oraz oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

508+500 JL wykonana w-wa AC 11 S rejon mostu nad Brynicą oraz wykonane oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

508+250 JL wykonana w-wa AC 11 S, bariery ochronne oraz oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

508+000 JL wykonana w-wa AC 11 S oraz bariery ochronne i oznakowania z DOR, tymczasowy ruch dwukierunkowy na JL

506+500 JP początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, wykonywana w-wa SMA 8 oraz wykonanie oznakowania z DOR

507+750 JP wykonana w-wa SMA 8 oraz bariery ochronne i sygnalizacja świetlna oraz wykonane oznakowania z DOR

511+000 JP wykonana ścieralna AC 11S i ściek monolityczny oraz wykonane bariery drogowe i oznakowania z DOR
Czerwiec 2024 - ⇅

506+500 JP pocz. odc. włączenie w istn. ciąg DK 91, wykonywana w-wa SMA 8 przygotowanie do wykonania oznakowania poziomego

511+600 JP koniec przebudowywanego odc. JP ułożona w-wa ścieralna, wykonane na całym odcinku oznakowania DOR

506+500 JL pocz. odc. włączenie w istn. ciąg DK91, wykonywana w-wa AC 11S wprowadzone na odcinku JL oznakowania wg TOR i puszczony ruch tymczas. dwukier. po JL

511+600 JL koniec przebud. odc. JL ułożona w-wa ścieralna AC11S, przyg. na całym odc. oznakowania wg TOR i puszczony tymczasowo ruch dwukier. po JL

506+500 JL pocz. odc. włączenie w istn. ciąg DK91, wykonywana w-wa AC11S wprowadzone na odcinku JL oznakowania wg TOR i puszczony ruch tymczasowy dwukierunkowy po JL

511+600 JL koniec przebud. odc. JL ułożona w-wa ścieralna AC 11S, przyg. oznakowania wg TOR i puszczony ruch dwukierunk. po tej JL
Maj 2024 - ⇅

506+500 JL włączenie w istn. ciąg DK 91, wykonywana w-wa AC 11 S i ściek monolityczny, przygotowanie do wykonania oznakowania poziomego

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL ułożona w-wa ścieralna AC 11 S, w pasie rozdziału montaż barier

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, wykonywana w-wa AC 11S i ściek monolityczny

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL ułożona w-wa ścieralna AC 11S, w pasie rozdziału montaż barier

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, wykonywana w-wa AC 11S i ściek monolityczny
Kwiecień 2024 - ⇅

508+750 JL wykonana w-wa AC 16 W, klejenie taśmy bitumicznej przy ścieku przed układaniem w-wy ścieralnej

509+000 JL wykonana w-wa AC 16W, klejenie taśmy bitumicznej przy ścieku przed układaniem w-wy ścieralnej

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL ułożona w-wa ścieralna AC 11S, oraz w pasie rozdziału ściek muldowy

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL ułożona w-wa ścieralna AC 11S, oraz w pasie rozdziału ściek muldowy

507+750 JL w pasie rozdziału ułożona kostka brukowa przed zjazem na ul. Opolską, na trasie JL wykonana w-wa AC 22 P

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL w oddali ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P, obecnie przekierowany ruch z JL na JP
Marzec 2024 - ⇅

507+500 JL wykonana w-wa podbudowy z kruszywa w trasie głównej, a w pasie rozdziału ułożona kostka betonowa

507+750 JL w pasie rozdziału ułożona kostka brukowa przed zjazdem na ul. Opolską oraz montaż słupów oświetleniowych

509+250 JL ściek monolityczny, wykonana w-wa AC 22 P i AC 16 W podbudowa z kruszywa widok na sprzęt do prac bitumicznych

510+750 JL rejon przed zjazdem do Albatrosa, a na trasie głównej zagęszczanie podbudowy z kruszywa walcem

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL w oddali ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P z przodu widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP

508+250 JL wykonana dolna podbudowa zasadniczej z kruszywa 0_31,5 oraz korytko ściekowe monolityczne

510+750 JL rejon przed zjazdem do Albatrosa a na trasie głównej ułożona w-wa AC 22P i ściek muldowy w pasie rozdziału

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL w oddali ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P z przodu widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, w korycie roboty rozbiórkowe i ziemne

508+250 JL wykonana dolna podbudowa zasadnicza z kruszywa 0_31,5 oraz korytko ściekowe monolityczne i prace ziemne w rowie

510+750 JL rejon przed zjazdem do Albatrosa, a na trasie głównej ułożona w-wa AC 22P i ściek muldowy w pasie rozdziału

511+250 JL rejon zjazdu do stacji Schell, w korycie zmagazynowany materiał na w-we podbudowy pomocniczej

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL w oddali ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P z przodu widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, w korycie roboty rozbiórkowe i ziemne

510+750 JL rejon przed zjazdem do Albatrosa, a na trasie głównej ułożona w-wa AC 22P i ściek muldowy w pasie rozdziału

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL w oddali ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P z przodu widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, w korycie roboty rozbiórkowe i ziemne

507+250 JL profilowanie dolnej w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa, widok na wykonany ściek monolityczny

508+000 JL wykonana dolna podbudowa zasadnicza z kruszywa 0_31,5 oraz korytko ściekowe i krawężnik betonowy
Luty 2024 - ⇅

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, w korycie podbudowa z kruszywa przed rozbiórką

510+750 JL rejon przed zjazdem do Albatrosa, a na trasie głównej ułożona w-wa AC 22P i ściek muldowy w pasie rozdziału

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL w oddali ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P z przodu widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP

509+750 JL wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny a materiał zgromadzony na zasypkę

510+000 JL wykonana podbudowa zasadniczej z kruszywa a w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny a materiał zgromadzony na zasypkę

510+250 JL wykonana podbudowa pomocnicza z kruszywa 0_31,5 a w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny a materiał zgromadzony na zasypkę

511+600 JL koniec przeb udowywanego odc. JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP

509+750 JL wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny, a materiał zgromadzony na zasypkę

510+000 JL wykonana podbudowa zasadniczej z kruszywa a w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny, a materiał zgromadzony na zasypkę

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP

509+750 JL wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny a materiał zgromadzony na zasypkę
Styczeń 2024 - ⇅

510+000 JL wykonana podbudowa zasadniczej z kruszywa a w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP
 początek odcinka, włączenie w istniejący ciąg DK 91, podbudowa z kruszywa przed rozbiórką_small.jpg)
506+500 JL (odcinek zaśnieżony) początek odcinka, włączenie w istniejący ciąg DK 91, podbudowa z kruszywa przed rozbiórką
 wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5_small.jpg)
508+000 JL (odcinek zaśnieżony) wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5
 wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5_small.jpg)
508+250 JL (odcinek zaśnieżony) wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5
 wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa, w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny_small.jpg)
509+500 JL (odcinek zaśnieżony) wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa, w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny
 wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa, w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny_small.jpg)
509+750 JL (odcinek zaśnieżony) wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa, w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny
 wykonana podbudowa bitumiczna AC 22P oraz korytka muldowe w pasie rozdziału_small.jpg)
511+000 JL (odcinek zaśnieżony) wykonana podbudowa bitumiczna AC 22P oraz korytka muldowe w pasie rozdziału
 koniec przebudowywanego odc. DK 91 JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP_small.jpg)
511+600 JL (odcinek zaśnieżony) koniec przebudowywanego odc. DK 91 JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP
 początek odcinka, włączenie w istniejący ciąg DK 91, podbudowa z kruszywa przed rozbiórką_small.jpg)
506+500 JL (odcinek zaśnieżony) początek odcinka, włączenie w istniejący ciąg DK 91, podbudowa z kruszywa przed rozbiórką
 rejon wykonanego przepustu P3 wykonanna wcześniej w-wa mrozoochronna_small.jpg)
507+500 JL (odcinek zaśnieżony) rejon wykonanego przepustu P3 wykonanna wcześniej w-wa mrozoochronna
 wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5_small.jpg)
508+000 JL (odcinek zaśnieżony) wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5
 wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5_small.jpg)
508+250 JL (odcinek zaśnieżony) wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5
 wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny_small.jpg)
509+500 JL (odcinek zaśnieżony) wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny
 wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny_small.jpg)
509+750 JL (odcinek zaśnieżony) wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa w ciągu pobocza wykonany kanał teletechniczny
 wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa, w ciagu pobocza wykonany kanał teletechniczny_small.jpg)
510+000 JL (odcinek zaśnieżony) wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa, w ciagu pobocza wykonany kanał teletechniczny
 wykonana podbudowa bitumiczna AC 22P oraz korytka muldowe w pasie rozdziału_small.jpg)
511+000 JL (odcinek zaśnieżony) wykonana podbudowa bitumiczna AC 22P oraz korytka muldowe w pasie rozdziału
 koniec przebudowywanego odc. DK 91JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP_small.jpg)
511+600 JL (odcinek zaśnieżony) koniec przebudowywanego odc. DK 91JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P widok na TOR przekierowanie ruchu z JL na JP
Grudzień 2023 - ⇅

511+600 JL koniec przebudowywanego odc. DK 91JL, ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22P oraz korytka muldowe w pasie rozdzialu

510+000 JL wykonana podbudowa zasadniczej z kruszywa na poboczu wykonywane prace związane z kanałem technologicznym

506+500 JL pokrywa śnieżna przykryła początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK91, podbudowa z kruszywa przed rozbiórką

508+000 JL pokrywa nieśżna przykryła wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5

508+250 JL pokrywa śnieżna przykryła wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5

511+600 JL pokrywa śnieżna przykryła koniec przebudowywanego odc. DK 91JL w-wa podbudowy bitumicznej AC22 P
_small.jpg)
506+500 JL początek odcinka, włączenie w istniejący ciąg DK 91, podbudowa z kruszywa przed rozbiórką (pod pokrywą śniegu)
_small.jpg)
508+000 JL wykonane skropienie emulsją w-wy podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5 (pod pokrywą śnieżną)
Listopad 2023 - ⇅

509+750 JL wykonana podbudowa zasadnicza z kruszywa oraz prace na poboczy JL dot. sieci Teletechnicznej
_small.jpg)
511+600 JL koniec przebudowywanego odc. DK 91 JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC 22 P (odcinek próbny zmiana recepty)

506+500 JL - początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, podbudowa z kruszywa przed rozbiórką

507+750JL - wykonywanie drenażu głebokiego w pasie rozdziału wykonywana w-wa podbudowy pomocnicza z kruszywa 0_31,5
_small.jpg)
511+600 JL - koniec przebudowywanego odc. DK 91 JL ułożona w-wa podbudowy bitumicznej AC22P (odcinek próbny zmiana recepty)
Październik 2023 - ⇅

506+500 JL początek odcinka, włączenie w istniejący ciąg DK 91, istniejąca podbudowa z kruszywa przed rozbiórką

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91, istniejąca podbudowa z kruszywa przed rozbiórką

506+500 JL początek odcinka, właczenie w istniejący ciąg DK 91, istniejąca podbudowa z kruszywa przed rozbiórką
Wrzesień 2023 - ⇅

506+500 JL początek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK91 , istniejąca podbudowa z kruszywa przed rozbiórką

506+500 JL początek odcinka, włączenie w istniejący ciąg DK 91 , istniejąca podbudowa z kruszywa przed rozbiórką

506+500 JL początek odcinka właczenie w istniejący ciąg DK 91 , istniejąca podbudowa z kruszywa przed rozbiórką
_small.jpg)
506+500 JLpoczątek odcinka włączenie w istniejący ciąg DK 91 (zaplecze tymczasowe pod prace inżynieryjne na przepuście P1)
Sierpień 2023 - ⇅

509+000 JL - widok na istniejącą nawierzchnie z cegły klinkierowej oraz opaskę chodnika z bruku kamiennego

510+000 JL - po sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej pozostaje istniejaca nawierzchnia z cegły klinkierowej do rozbiórki

510+250 JL - rozbiórka koparką istniejących fragmentów nawierzchni bitumicznej na bocznych fragmentach nawierzchni z cegły klinkierowej

511+250 JL - rozbiórka krawężników betonowych, opaski kamiennej przy z nawierzchni z cegły klinkierowej
Lipiec 2023 - ⇅
_small.jpg)
508+500 JP wykonana wwa wiążąca AC 16 W, ściek monolityczny, ustawione bariery, słupy oświetlenia drogowego (ruch tymczasowy dwukierunkowy od tego miejsca odbywa się po warstwie wiażacej)

507+750 JP wykonana wwa wiążąca AC 16 W i krawężnik betonowy oraz chodnik z kostki betonowej, skrzyżowanie z ul. Opolska

510+000 wykonana warstwa wiążąca AC 16 W i wykonany ściek monolityczny oraz wykonane utwardzone pobocze

509+750 wykonana warstwa wiążąca AC 16 W i wykonywanie koparką rowu i skarp oraz wykonane utwrdzone pobocze

509+500 wykonana warstwa wiążąca AC 16 W i wykonywany ściek monolityczny oraz wykonane utwardzone pobocze

509+250 wykonana wwa wiążąca AC 16 W i wykonany ściek monolityczny oraz wykoanne utwardzone pobocze

509+000 wykonana warstwa wiążąca AC 16 W i ułożony ściek monolityczny oraz wykonane utwardzone pobocze

508+500 wykonana wwa wiążąca AC 16 W, wykonane bariery ochronne oraz ustawione oznakowanie tymczasowe TOR pod przekierowany ruch dwustronny 7.07.2023r. na JP po wwie wiążącej

508+000 skropienie emulsją wwy dolnej zasadniczej podbudowy z kruszywa i wykonany ściek monolityczny

507+250 wykonana dolna wwa podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5 oraz wykonany ściek monolityczny
Czerwiec 2023 - ⇅

507+000 wykonana dolna wwa podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5 oraz wykonany ściek monolityczny

507+250 wykonana dolna wwa podbudowy zasadniczej z kruszywa 0_31,5 oraz wykonany ściek monolityczny

508+000 skropienie emulsja wwy dolnej zasadniczej podbudowy z kruszywa i wykonany ściek monolityczny

508+250 skropienie emulsja wwy dolnej podbudowy zasadniczej z kruszywa i ułożonu sciek monolityczny

508+500 wykonana wwa wiążąca AC 16 W i przygotowania ykładarki do wykonywania poboczy za ułożonym ściekiem monolitycznym

511+000 ułożona wwa wiążąca AC 16 W i przygotowywanie sprzetu do wykonania tymczasowego oznakowania poziomego

510+000 wykonana warstwa wiążąca AC16 W i wykonane częściowo pobocze za ściekiem monolitycznym

508+250 skropienie emulsja wwy dolnej podbudowy zasadniczej z kruszywa i ułożonu ściek monolityczny

509+000 - skropienie emulscją podbudowy zasadniczej z kruszywa, z prawej strony widok na ściek monolityczny

508+750 - z lewej strony - widok na ustawione krawężniki, z prawej strony - ściek monolityczny oraz skropiona emulsją podbudowa zasadnicza z kruszywa
Maj 2023 - ⇅
Kwiecień 2023 - ⇅
Marzec 2023 - ⇅
Luty 2023 - ⇅